Ez a felmérő feladatsor arra szolgál, hogy visszajelzést kapjunk arról, hogy álltok. Ha nem tudjátok megoldani, vagy rosszul, nem baj. Abból tudjuk, hogy azt az anyagot újra kell venni. Ezért mindenképp magatoktól oldjátok meg, segitség nélkül. Ez visszajelzés nektek is.

Először oldjátok meg mindegyik feladatot külön, külön.
Ha megvan mind, akkor a feladatokat az adott helyre másoljátok be, 1. feladathoz a 1-t a 2. feladathoz a 2-t  stb……..

Submit-al tudjátok elküldeni. Egyszer legyen elküldve, ami tartalmazza az összes megoldott feladatot. Ha valamelyiket nem tudjátok megoldani, hagyjátok üresen. 

Nyugodtan másoljátok be feladat leírását a fejlesztői felületre, hogy ott legyen és ott gondoljátok át.

Természesetesen a feladat megoldásában is benne lehet a feladat leirása azért van #.

Az időt is mérhetitek, hogy lássátok a feladatok megoldása egyenként mennyi időbe kerül. Ha a gépelés megy lassan, arra van gyakorlásra lehetőség, kérdezzétek az Oktatót.

Feladatok:

#1. Feladat) Írj programot, mely miután beolvassa a kör sugarát, kiszámolja a kör területét (1 tizedesnyi pontosággal).
#Pi értéke 3,14
#Megoldás így nézzen ki
#Mennyi a kör sugara: 4
#A kör területe: 50,2
#2. Feladat) Írj programot, mely miután beolvassa az egyenlő oldalú háromszög oldalát, területét (1 tizedesnyi pontosággal).
#T=a*a*3,14/4
#Megoldás így nézzen ki
#Kérem a háromszög oldalát: 4
#A 4 cm oldalú háromszög területe: 6,9
#3. Feladat) Írj programot, mely miután megkérdezi, hogy hány éves vagy, annyiszor kiírja (új soronként), hogy: LEGYEN SZÉP NAPOD!
#Megoldás így nézzen ki
#Hány éves vagy: 4
#LEGYEN SZÉP NAPOD!
#LEGYEN SZÉP NAPOD!
#LEGYEN SZÉP NAPOD!
#LEGYEN SZÉP NAPOD!
#4. Feladat)
# Írj programot, mely egy tetszőleges szövegben megszámolja az ’a’ betűk számát (kis és nagybetűt egyaránt)
# A program cserélje ki a ‘a’ betűket ‘e’ betűkre!
#Megoldás így nézzen ki
# Szöveg: Attila ma almat ad Annanak.
# A beírt szöveg 9 ‘a’ betűt tartalmaz.
# A kicserélt szöveg: Ettile me elmet ed Ennenek.
#5. Feladat)
#Írj programot, mely a beolvasott számok alapján (0 kilépés) megszámolja,
# hány volt pozitív és hány volt negatív.
#Megoldás így nézzen ki
#Számadatok:3,3,-2,-1,5,4,3,2,1,-1,0
#A beírt számok közül 7 volt pozitív és 3 volt negatív.
#6. Feladat)
#Írj programot, mely a bevitt jegyek (0 kilépés) alapján statisztikát készít!
# Kiírja: az ellenőrzőt írt tanulók számát, hány tanuló kapott ötöst, négyest,
# hármast, kettest és egyest, valamint az osztály átlagát.
#Megoldás így nézzen ki
#Jegyek:: 5,5,2,1,4,4,5,3,5,4,3
#11 tanuló írt ellenőrzőt.
#4 tanuló kapott ötöst.
#3 tanuló kapott négyest.
#2 tanuló kapott hármast.
#1 tanuló kapott kettest.
#1 tanuló kapott egyest.
#Az osztály átlaga: 3,73
#7. Feladat)
#Írj programot, amely számolja meg a szöveges fájlban lévő szavak számát
# Itt a lényeg, hogy külső fájlból legyen beolvasva a szöveg amit te hozol létre. / .txt/
#Megoldás így nézzen ki
#Szavak száma:


# A szöveget itt éred el